رامکو تبریز برای کالاهای ایرانی در همه کشورهای جهان بازاریابی می کند. بازاریابی رامکو تبریز به دو صورت انجام می شود:
1- ارایه طرح بازاریابی برای مشتری،
2- ورود عملی رامکو تبریز به مذاکره با طرف های خارجی.
در نوع اول همکاری رامکو تبریز بنا به خواست مشتری طرح بازاریابی کالا را در کشورهای مشخص شده در قرارداد فیمابین تهیه و به مشتری ارایه می کند. اما در نوع دوم همکاری رامکو تبریز پس از دریافت اطلاعات مشتری و نمونه و کاتالوک های کالا راسا وارد بازایابی شده و با مشتریان بالقوه و بالفعل در کشورهای مختلف وارد مذاکره می کند.